Neler Yeni

omenn kullanıcısının son içeriği

  1. O

    mersinden ömerin kuşları

    hala cvp bekliorum daha herhalde bu sitede acılmıo acında resimleri kaldıriyim 2 ay oldu ...
  2. O

    Bunlarda Benim Bakıcılarım....

    benim ömer edd bizim burda yabanilere çandır diolar çok güsel bakıcılar ama yumurtayı altına kuydunmu hemen yatarlarmı onu bilmiorum....
  3. O

    işte kilit

    en iyisi bendede bitane kangal war kapı felan tamıom dama hem çok sadıklar...
  4. O

    adana güvercinleri resimleri (patikli ,paçalı adana güvercini)

    abi bende mersindenim adana pazarında sakarlar ne kadar yani normal uçurulacak bi çift kuş ne kadar isterler burdaki fiyetlerdan ucuzmuşta
  5. O

    Bunlarda Benim Bakıcılarım....

    abi ilk resimdekiler candırmı yoksa postamı candırsa nasıl alıştırdınız bunları odaya... bide onlar yumurtalamadan yumurta koyunca altına otururlarmı yumurtaya...
  6. O

    gelincik

    aabi bi su borusu bl büyük kalınlıkta pilastin yani tuvalet burusu 1 m. kadar kümesin dışına sabitle telle ama çıkatabilecegin şekilde içenede bir tane balık at gelincik dayanamaz bu kokuya gelir ve içine girer vede geri çıkamaz sende öldürürsün işte çok işe yara bi yöntem ...
  7. O

    kuşlarım

    slm arkadaşım sana bişe dijem bence kümesinin girişini duwar kenarı erine iç tarafa koy bide kuşlarını bence köşede degilde biras daah ortada yemle buu daha iyi olur die düşünüorum
  8. O

    Yakaladığnız güvercinleri geri veriyormusunuz?

    ben yakaladıgımm kşu kişiye göre weriririm kuşun sahibi gıcık zorla almaya çalışırsa wermem alırsa bile kafasını çekip weririm ama tanıdıgım iyi birisi olursa o istemeden götürür werirrim
  9. O

    mersinden ömerin kuşları

    selam abilerim ban'ımıne zaman acacaksınız? :( :sinirli:
  10. O

    YENİ YAVRULAR (SAYA)

    slm abi kuşlrın güsel ama biras fazla kirliler bence...
  11. O

    Birkaç soru

    slm kardeşim bi odaya benzer bişe warsa içine yag tenekesi koyii oluo agızları aç tam uygun oluo
  12. O

    ADANA DAN DALICILAR.....

    abi bende adana we taklacı besliom ama bişe dikkatimi çekti kuşlarının çiftleri aynı renk degil benje aynı renkleri çift yapsan yawrularının rengide aynı olur böle buzuk çıkabilir işine karışmış olmiyim yinede...
  13. O

    Bango lar kendi yavrusuna bakamıyor,fikir ve önerilerinizi buraya yazınız.

    abim bende taklacı besliorum yumurtaları candırların yada postaların altına koyuyorum çok iyi bakıolar
  14. O

    Es Aldirma Salmasi..

    abilerim bu kdr ayrıntılı olmasadabende bunun büyüklügünde tek bi salma yaptım bence bu kdr ayrıntıya gerek yok derim durumu ii olan tabiki yapabilir ama aynı büyüklükten bir kaç tahtadan we biraz teldende yapabilirer ginede saul abilerim
  15. O

    çift tepe beyaz ( bu kuşun ırkı,cini nedir?)

    bende bunun sarısı wardıgeçen gün atmaca aldı götürdü biras daha büyük oluo ama...
Üst