Neler Yeni

bursa kuş pazarı hakkında bilgi

emrepit

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
68
Puanları
0
Yaş
30
Ad Soyad
emre solmaz
Meslek
Pvc imalat Winhause
İkametgah
Yalova
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
Foruma konu açtım ama o kadar adam kuş alınıp satılmasının tartışmasını yapmış bir kişide yardımcı olmadı kuş satmak için. Bursa kuş pazarına tam olarak nasıl gidebilirim yalovalıyım bu hafta sonu gidip bizzat pazardan almak istiyorum kuş yardımcı olabilecek arkadaşlar yazarsa sevinirim
 

KapıCülüğü

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
118
Puanları
0
Yaş
25
Ad Soyad
Emre AVCI
Meslek
--
İkametgah
Bursa
Yetiştirdiğim Irk
Saya
Diğer Irklarım
Dolapçı,bango
Hemen yardımcı olayım bursada kurban pazarının kurulduğu yer soğanlıda kime sorsan gösterir zaten onun orada kuruluyor. bursada güvercin ihaleleride oluyor onlar hakkında bilgilide verebilirim.
 

emrepit

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
68
Puanları
0
Yaş
30
Ad Soyad
emre solmaz
Meslek
Pvc imalat Winhause
İkametgah
Yalova
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
ben simdi yalovadan geliceğim için otogarda inicem hangi arabaya binince beni oraya götürür
 

[email protected]

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
4,606
Puanları
38
Yaş
52
Konum
BURSA
Ad Soyad
TÜRKER ÖDEN
Meslek
GÜVENLİK
İkametgah
Bursa
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Diğer Irklarım
KARABAŞ BURSA OYNAR AKKANAT AKKUYRUK
emrepit' Alıntı:
ben simdi yalovadan geliceğim için otogarda inicem hangi arabaya binince beni oraya götürür
terminal de inince BELEDİYE OTOBÜSLERİ VAR .ETİBANK,SOĞANLI ..OTOBÜSÜ NE BİNEBİLİRSİNİZ.. :evet: :slm:
 

kusbaz123

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
881
Puanları
0
Yaş
27
Konum
Bursa
Ad Soyad
ekrem.
Meslek
işçi/operatör
İkametgah
Bursa
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
yüksek uçucu
emrepit' Alıntı:
ben simdi yalovadan geliceğim için otogarda inicem hangi arabaya binince beni oraya götürür
93-43h-95( tam emin değilim 95 de ) birkaç tane daha var. bunlar botanik parkın önündeki duraktan geçen arabaların numaraları. botanik parkın orada inip yolun karşısına geçiceksiniz gectiğiniz yer ya halı saha yada odun kömür depolarının orası olacak o iki yeri narasında 1 yol var birde odun kömür depolarının sonunda bir yol var oradan yukarı doğru ilerleyin 500 metre belki biraz fazla depoların sonundan gidecekseniz sağınızda kalacak kus pazarı ilk aradan sağa bakarsanız görürsünüz. odun kömür depolarının arkasında da çakıl taşlarından bir tepe var. zaten oraya doğru yürüdüğünüzde araba ve insan bolluğu dikkatinizi çekecek hemen ayaklarınız oraya doğru gider :D odun kömür depolasının sonunda yürürseniz solunuzda bir akarsu yatağı olacak. bu bilgilerle her şekilde bulursunuz yolunuzu.
 

emrepit

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
68
Puanları
0
Yaş
30
Ad Soyad
emre solmaz
Meslek
Pvc imalat Winhause
İkametgah
Yalova
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar sora sora bulucaz artık burdaki bilgilerle beraber
 

perdah77

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
104
Puanları
16
Yaş
40
Ad Soyad
ahmett
Meslek
tekniker
İkametgah
Yalova
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Merhaba Emre bende yalovalıyım. Yalovada kuş besleyen kimse tanımıyormusun. İyi kuş besleyen bir sürü insan var. Gidipte pazarda iyi kuş arama bence cevrenden araştır. Olmadı ben sana birkaç isim veririm. Gider izler öyle alırsın.
 

[email protected]

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
4,606
Puanları
38
Yaş
52
Konum
BURSA
Ad Soyad
TÜRKER ÖDEN
Meslek
GÜVENLİK
İkametgah
Bursa
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Diğer Irklarım
KARABAŞ BURSA OYNAR AKKANAT AKKUYRUK
perdah77' Alıntı:
Merhaba Emre bende yalovalıyım. Yalovada kuş besleyen kimse tanımıyormusun. İyi kuş besleyen bir sürü insan var. Gidipte pazarda iyi kuş arama bence cevrenden araştır. Olmadı ben sana birkaç isim veririm. Gider izler öyle alırsın.
:evet: :heyo: :tamam: :slm:
 

emrepit

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Mar 2013
Mesajlar
68
Puanları
0
Yaş
30
Ad Soyad
emre solmaz
Meslek
Pvc imalat Winhause
İkametgah
Yalova
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
tanımıyorum şuanda kimseyi eskiden ortaokul zamanımda kuş besliyordum şuanda yaşım 25 o zamandan beri kuş ile herhangi bi alakam kalmadı. Ozamanın kuşçularıylada kalmamıştır heralde diye düşünüyorum Ve tekrar başlamak istiyorum kuşla bir alakası kalmayınca insanın doğal olarak kuşcularlada kalmıyor. Ben safranyolunda oturuyorum sen neresinde oturuyosun yalovanın özel mesajda attım sana
 

canermeral

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
32
Puanları
0
Yaş
25
Ad Soyad
caner meral
Meslek
uludağ üniversitesi öğrenci :D
İkametgah
Bursa
Yetiştirdiğim Irk
Saya
biraz geçte olsa yorum atayım dedim otogardan inince eğer 96ye binerseniz etibankta inersiniz ve şöföre söylediğiniz zaman indirir sizi benim evimde orda zaten ben sizi karşılayıp götürebilirim ordan üstelik benim kuşlarımada bakmış olursunuz fikir alışverişi yaparız ve pazarı gezebiliriz numaramıda özelden atabilirim geldiğiniz an çaldırmanız yeterli önemli olan abilerimle dostluğum :D
 

GEMLİK

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
8
Puanları
0
Yaş
27
Konum
Bursa
Ad Soyad
abdullah eker
Meslek
okumak
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
canermeral' Alıntı:
biraz geçte olsa yorum atayım dedim otogardan inince eğer 96ye binerseniz etibankta inersiniz ve şöföre söylediğiniz zaman indirir sizi benim evimde orda zaten ben sizi karşılayıp götürebilirim ordan üstelik benim kuşlarımada bakmış olursunuz fikir alışverişi yaparız ve pazarı gezebiliriz numaramıda özelden atabilirim geldiğiniz an çaldırmanız yeterli önemli olan abilerimle dostluğum :D
soganlıda hala kuruluyormu yeri degiştim bursada
 
Üst